well well cykelställ

Nå, ja kände att det var evigheternas evigheter sen jag skrev någonting här. Det händer väl inget direkt intressant just nu. har nog inte heller egentligen ett piss att skriva nu heller. mer än att de e mkt som händer just nu, och allting bara snurrar i huvudet, kan också bero på att hår färg, den senaste månaden har ja skiftast i dessa hårfärgerna:   

kanske inte de snyggaste bilderna, men who cares.
och dudes, det är bara 2 veckor kvar i skolan. soooommaarlooov med ett stoort s alltså!.
kan ni fatta, mitt allra sista sommarlov?. borde man sörja eller vara glad?.
ja kan ju säga att jag e glad att man inte ska söka in på något med de betygen ja har just nu, dem har stupat som ett flygplan på crack alltså. men what to do, what to do. vi alla vet att min intelligens sitter långt inne någonstans. höhö.

vad har mer hänt hmm.. joo ja håller på att försöka bli proffs på att köra bil, hur de går behöver vi nt gå in på.
uh långdraget, långdraget, nåväl, nu har jag iallafall uppdaterad, känner mej lite stolt över bara de ni!.




ooch joo ps. JA VILL TILL ÖREBRO!, FY BUBBLAN VAD JA SAKNAR ALLA DÄR!, och då menar ja ALLA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0