everybody knows that you're insane.

har klippt och färgat två stycken idag. och jag svär, .. dem pengarna behövde jag! (efter gårdagens röstande)

anyways, jag åkte till Skurup med fiffi vid sex idag. eftersom tågen inte går mellan skurup och svedala just nu så fick vi åka buss. jag ÄLSKADE den bussen! man kände sig ju ffs som en rock-stjärna... eller något liknande.
Träffade Kelly när vi väl kom fram. Sedan satt vi 3 på en bänk och snackade skit bara. maaaj gaaaaaaaad jag älskar att sitta med er och bara vara allmänt.. sig själv och, vara .. allmänt korkad.
Dock var det så äckligt kallt så mina fingertoppar var seriöst LILA. uuuh.. Dock när vi åkte hem fick vi inte en lika glam-buss *sadface*

och jag fyller snaaaaaart ååååår,wiiiiiiiih :D

/ Homos are gay ©

Kommentarer
Postat av: Niiisseee kladdar

Hrmm undrar om folk undrar vem den där jefla Niiisseee är för nååå -S-...men det var inte min huvudsakliga fundering utan vad dååå "dem där pengarna behövde jag"!!!??? Fåru dem ikke eller vaaad =O...annars låter det isf skuuuuumt, skum som en skummbanan!

2010-11-14 @ 17:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0