i have a constant fear that someone is always there!

Jag haar haft meeega tråååkigt denna helgen,
och därför suttit som en nörd framför datorn och gjort en massa headers!
Jag säger inte att jag e proffs, men alla proffs har väl varit nybörjare?
Och jag har SÄMST fantasi, så vill ni ha en header gjord så säg bara till så rättar jag mig efter era önskemål.
Lägger upp några som ja gjort i helgen.

 
 
 
 
 
        Sarah's                         Katrine's                

you know the deals, klicka på den så du kan se dem stora!   
och ni får stå ut med att jag har märkt dem med mitt namn!    
och jag vet att jag glömt ta bort felmarkeringen på den rosa, men jag paaallade inte ta bort de när ja väl insåg att de va där..      

/ Homos are gay ©                            


Kommentarer
Postat av: Niiisseeee kladdar

Jamen eftersom jag inte kan nada sånt på datan så kan du ge dig sjuttsingen att jag tycker du är mega super dutti på dettaaaa =O...meeee löööööv den blåa headers!



Spank and hugs på naaa <33

2010-11-30 @ 09:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0