Part One: Presentera dig själv

Jag heter ******, men för er är det fialisalotta eller johnny! Jag är fucking 17 år fortfarande. Dock blir jag 18 om TVÅ VECKOR idag, för er hjärndöda så är det den 2:a december och är född 1992 :D!. Ska jag vara ärlig har jag noll koll på vart jag föddes. Antingen i Lund eller Trelleborg (stället är inte värt att komma ihåg antagligen). Jag var faktist "normal" lång när jag föddes, vi alla som känner mig kan ju nu konstatera att jag inte är.. fullt.. sååå normal lång längre. När jag föddes var jag mörkhårig, när jag var runt 1 år blev jag lätt rödhårig och jag hade spik rakt hår. efter ännu ett år kunde vi alla konstatera att mitt hår inte var så rödlätt och rakt mer, jag var nämligen vitblond och hade världens affro. Mitt vita affro höll väl tills jag var runt 6, då blev jag guld/röd blond och jag hade fått långt hår typ midjelångt, när jag var 7 slog det slint i mitt huvud och jag klippte av mig allt mitt hår nästan, jag lät mitt hår växa ut igen, och jag hade det så långt så det gick en bit under brösten. Jag fick slint i mitt huvud igen och klippte av mig allt hår tills jag hade runt 1-2cm kvar. Jag ångrade mig en vecka efter och gick med mössa/peruker i ungefär 2 år. jag frisörstrejkade då i 5 år och mitt hår växte en del kan vi säga... Innan jag började frisörlinjen dvs 2008. så klippte jag mig så mitt hår knappt nuddade mina axlar mitt hår blev jätte lycklig och växte som faaaan, mitt hår växer som ogräs, så på ungefär ett år fick jag jätte lång hår. Alltså jag hade pappers-vitt hår och det var långt. Mitt hår blev olyckligt av all blekning och ramlade av. jag fick en ny bästa-vän, HÅRFÖRLÄNGNING! Nu har mitt hår strejkat i ett år och blir inte längre än att det precis ligger på axlarna. Så på lördag ryker mitt hår igen och hoppas på att det växer ut lite tills STUDENTEN som jag tar till sommaren!
Såååå, nu har vi konstaterat att jag är en hårbög , okeej?

Andra intressen jag sysslar med är väl typ,.. MUSIK i massor, piercingar, naglar, ännu mer hår, hårförlängningar, dreads/rastaflätor. jag är.. en mångsysslare om vi säger så. och min dator, gud vi får ikke glömma min dator.

Jag är en pojkflicka kan vi också konstatera, en pojkflicka med hårbögs problem, okeej?
Hur jag är till personlighet, det... vet jag inte hur man ska beskriva mig, det beror på vem jag är med?. Men jag är ganska social... föör sociaal kanske O___o?. jag har BÄST humor (fast ingen förstår det riktigt), jag är .. oftast glad.... jag är .. envis och..har en ganska.. egen.. stil., *happyface*, jag skrattar åt mina egna skämt, INGET FEL MED DET!!, jag har mina stunder (dem e nt många.. men dem finns!!).
jag är nog den mest oromantiska människan på denna jord, all gullegull kan kyssa min röv! jag hatar det!
jag har ganska svårt för att vara seriös (väldigt ofta), Jag kan om det är väldigt seriöst, dock är jag dålig på att hantera ledsna personer, är därför uppfattas jag som väääldigt oseriös (a)!

okeej.. that's it. Vill ni veta... fråga! (bli nt ledsna för jag inte publicerar alla era kommentarer, men jag svarar er om ni har en blogg där iaf.!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0