Part Seven - Min bästa vän

Detta blir nog också ett ganska kort inlägg. Jag kan inte påstå att jag har en "bästa vän".
Jag må ha många vänner, vissa bättre och närmre än andra. Men jag kan inte säga att jag har en bästa vän.
Det är klart, förr har jag haft en vän jag ansett som min bästa vän.
Men man växer ifrån varandra, och nu kan jag inte påstå att jag vill hitta en ny "bästa vän".
Om jag ska ta någon så är min mamma min bästa vän!


också vill jag påpeka att jag fixat ihop en blogg till min kära syster, eftersom jag helt plötsligt blev så dålig på att uppdatera min musik blogg, så tog hon på sätt och vis över det.
Vi har för det mesta samma musik smak.
Jag tycker ni kan gå in och kolla då och då!
http://www.cherrypaaj.blogg.se

/ Homos are gay ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0