Part Ten - Det här hade jag på mig idag.

HA HA HA ! idag är ingen bra dag att skriva om det där!
eftersom jag är sjuk och har bara haft mys kläder på mig idag så!
Men anyways, Jag har haft ett alldeles par för stora svarta joggingbyxor på mig, strumpor och benvärmare på de! (ja går ingenstans utan mina benvärmare!)
Ett rött sånt halterneck linne, eller vaffan heter det? och en stor rosa tröja över det.
Ja, jag gillar rött och rosa ihop, okeeeej? xD

med detta korta inlägg så kan jag passa på och gnälla lite.
Alltså, vaaaarför har jag blivit sjuk NU? av alla tillfällen på ett år, .. så NUU?
Jag kan inte prata, seeeriööst, jaag kan inteee praataa?
(ja kan inte tugga eller svälja för den delen heller normalt)
Och jag har en redovisning på tisdag, vad fan är detta? Och en rätt så viktigt sådan inför alla tvåor?
vad fan ska jag göra? :'(
FÖR DET ANDRA!
jag fyller år på torsdag och ska festa röven av mig på fredag?
JAG VILL VARA FRISK DÅ!

/ Homos are sad and mad ©


Kommentarer
Postat av: Niiiisseee kladdar

Vavavaaa...glömde du inte något nu ;O...eller du kanske inte har underkläder på dig, MOHAHAHA! Kan ju säga att jag går inget utan BH å trosor -flinar-



Åååh vill du ha litte av min dunder friskhet??? Blir "peppar peppar" aldrig sjuk...senast var sjuk var för 7-8 årsen =P...men blir jag skuk så blir jag jefla rackarbajsarsjuker alltså!!



direkt-från-jobbet-spankiiii fåru nu, bara för att jag vill fjäska lite inför jul ;)...MAHAHHA!

2010-11-29 @ 17:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0