tokio hotel

Jag vet att jag har en blogg som är till för min musik, men eftersom alla inte lyckats hitta dit så tänker jag gnälla av mig här istället.

Som alla vet har jag varit / är en stor tokio hotel nörd. Men jag måste bara säga att det mesta av den nya musiken dem gör är ren smörja. Jag menar, vad har hänt? Deras fame har gått över huvudet på dem,
dem börjar bli som vilket band som helst :s (många tkr dem är det redan, men för min som faktist förstår vad dem sjunger om så! xD).

Iallafall, förr hade deras låtar en mening, ett djup, förstår ni vad jag menar?
Nu är det bara ren "utspottad" lyrik som egentligen inte har varken mening eller djup.
Jag tycker det är botten tråkigt att lyssna på en låt som inte har någon mening, och jag tycker det är jätte synd, för jag älskar verkligen tokio hotels gamla låtar. det är ganska tråkigt att se ett band förfalla.
Men, dem tjänar väl på der, fler folk lyssnar på dem, folk som aldrig skulle lyssnat förr, för att dem inte förstår vad dem sjunger om.

Bara för det ska jag lägga upp några låtar ifrån deras första album och en deras nyaste låt (släpptes imorse).
Även fast ni inte förstår dem första låtarna på tyska, så hör ni beatet. Det är helt förändrat.

2005


      



2010





/ Homos are gay ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0