if i could fly

var precis ute och träffade fiffi som ville ja skulle komma ut.
.. med sig hade hon.. ****** och...en annan.. vet inte vem snubben är.
men vissa folk har störningar, jag förstår inte poängen med att få ut någon klockan halv 2
på natten för att sen trycka ner den?
 nu pratar ja naturligtvis inte om fiffi. dem ja snackar om vet vem dem e.
vet för mitt liv inte alls vad jag någonsin gjort er..
vad gjorde ja för att förtjäna de här?
ja kan nog inte beskriva med ord hur jag mår nu, en sak e säker att ja vill aldrig visa mig ute igen iallafall
och de tackar jág och bugar så mycket för att ni fixade..
tack.. verkligen tack...


/ Homos are gay ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0