i'm dying to catch my breath

whoopsy daisy! har inte skrivit på ett tag nu noterade jag.
men som jag skrev innan, ja har ingen lust att skriva just nuu O__o
men ja ska försöka sammanfatta lite snabbt (y)

Onsdag: Jävla skitdag, need no more information
Torsdag: Kundmottagning, hade först en klippning, gick hyfsat fort och blev hyfsat bra, gick över till att hjälpa Maritza med hennes kund. Alltså en hel blondering. Hon hade typ.. 5-7cm utväxt ungefär. som var typ blond/ljusblond. Och resten av håret var typ.. gult.. med oranga inslag. Iallafall, hon ville få håret vit. Ungefär som mitt på bilden!. Och eftersom jag e veteran när de gäller blekning så e jag inte sådär jätte rädd över att smälla på blekningen så den sitter där ordentligt länge!. På hennes utväxt tog vi 9% (12 är de högsta för er som inte e så frisöriga av er..). Alltså är nio rätt högt. brukar sitta runt 20-30 min. Vi hade det i ca 50 minuter och sen 10 med värme (alltså ungefär 20 min till). Och det blev VITT. I längderna hade vi 6% väte i ca 20 minuter med värme (alltså 40 min). Och det blev faktist super braa!.
Fredag: Praktik! Börjar dra ihop sig för den ena tjejen där som ska starta egen salong nere i svedala med nagelbyggning (sjukt fina), spray tan, ja en massa, Om jag någongång ska öppna salong så är det typ sådär jag vill ha det! *avundsjuk* gå gärna in och titta på deras sida http://www.thereseochkaren.com/.  När jag kom hem ville mamma bli färgad, Hon fick svart underhår som går runt hela huvudet, och överhåret är guld/choklad brunt. Micket fint :D och så blev hon klippt såklart!
Lördag: Var i stan, INDIA! systerdyster skulle ha nya piercingar och öronhänge. Och ja kan inte gå in i den affären utan att handla. Så sååå klart handlade jag med lite grann. Två nya läpp-ringar och en ny näspiercing. jag ääälskar mina läppringar. Dem är mellan metallic rosa. Riiikktigt söta. Tyvärr så går färgen av jätte lätt. färgen har redan börjat lossna på insidan. Hoppas det håller på utsidan iallafall. För dem e riktigt söta! Min syster köpte likadan fast i metallic-lila! :D

Och imorgon blir det väl att plugga röven av sig, skolskit och körkortsteori.. woohoo! All Heil Sundays!

/ Homos are gay ©

Kommentarer
Postat av: marina

sv: Haha :) Du är för go Sophia. Jag vet inte hur jag gör det, men vad jag än gör så är det bra iallafall.

2010-10-24 @ 00:36:34
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: Niisseee kladdar

Åååh jag skulle vilja lära mig mer om NailArt faktist =)...just för tillfälligt är man mer självlärd! Sen snappar man åt lite kunskaper när man är nagelmodell också men det är ju INTE samma sak som att utbilda sig till det -S-



Så braaaa att däää gick bra för er!

sliiisk å pisk kladiiiisch på naa <3

2010-10-27 @ 18:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0