suckeeeeeeers!

ja måste bara skriva av mig ochb säga att jag är sååå sjuukt jävla lack! FY FAN vad jag hatar barn! ja ska aldrig skaffa barn! äckliga småglin! ja ska fan skjuta er allihoppla! det heter MELLANstadie och sen när fan var sjuan och åttan MELLAN stadiet? VARFÖR inte respektera att det är inte ert disco! fråga snällt och sköt er så kan ni också få vara med!  men egentligen, en som går i åttan, varför vill dem vara på samma disco som en som går i fyran? liksom, hallåå!? OCH VARFÖR är det så jävla svårt att lyssna på folk när dem säger åt dem! aaaaaaaaaaah! ja kan inte fatta att ja ställer upp där gratis och jobbar ibland, ja snear satan! och ja fick ett mega utbrott på alla sjuor som tagit sig in, ja tog med in en som stod utanför, OCH JA JUSTE VARFÖR STÅR FOLKET UTANFÖR SOM INTE FÅR KOMMA IN OCH TRIGGAR DEM DÄR INNE!? OCH HOPPAR IN OCH UT I FÖNSTERT INNE PÅ TOAN! *madface* iallfall, tog i en utanför som fick gå in peka ut alla sjuor och åttor , ja droooog seriöst ut dem. tillslut så fattade dem att vi faktist ställer upp och gör detta för dem! och att vi inte får en krona för det. för vi vill att dem ska kunna ha kul och ha något att göra. och att de e jävligt respektlöst av dem att vara otrevliga och oförskämda mot oss som jobbar och att dem förstör för alla sina polare och andra av att trasha hela stället JA MENAR FATTAR DEM INTE ATT DE E GANSKA SÅ FEL ATT SMUGGLA IN CIGG OCH ALKOHOL PÅ ETT MELLANSTADIE DISCO! FÖR FAN!. anyways ja fick alla att be om ursäkt. ... men e en jävel på saker ibland alltså.

men ja kan ju säga såhär att jag fick mer respekt för lärare idag! stor eloge för dem egentligen att dem klarar att utstå kaxiga som är yngre än en själv och tror dem vet mer.  fy fan vad jag e glad att de bara är mellanstadie disco en gång i månaden. ... och ni förstår säkert inte ett skit av vad jag skrivit just nu ahah!

/ Homos are gay ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0