put on your high heel dancing shoes, your sweet red dress and sing the blues.

lördag, en helt okej jätte bra dag.

var i skurup med fiffiliten för vi skulle fira bäver som fyller 19! Grattis Bäver!
skulle varit i bräkne, så fiffi och ja började gå lite innan alla andra för fiffi var halvt handikappad eftersom hon lyckligt råkat skada hela sitt knä. Iallafall vi gick ut dit typ, då ringer kelly och säger att vi ska gå tillbaka. (bräkne ligger typ på andra sidan skurup).
Så vi gick tillbaka, sen gick vi till östergårds skolan och hittade hela gänget som på typ sådär 278 personer .. elr nej.. kanske inte .. men många vart de.. (y).
fråga mig inteee vem folket var, men allmänt glada och sociala var dem iallafall... elr.. så var dem fulla bara ;s
iallfall, kvällens eloge går till ludde... som lyckades dra av mitt löshår så mitt eget hår följde med, lyckades gå runt och skulle pussa alla med mitt läppglans på, lyckades gå själv ifrån östergård till stationen för agtt säga hejdå till oss IGEN, och sen lyckades gå ifrån stationen hem själv.. HUR han lyckades med de där vet jag INTE för killen kunde inte tända sin cigg själv eller gå rakt så borta han var.
dock var han väldigt tacksam över att ja och fiffi tagit hand om han hela kvällen eftersom vi aldrig träffats förr, och de tror ja han sa till hela skurup igårkväll hahah!
sammanfattat var de en sjuukt ball kväll!



och bara för detta får ni min beroendelåt!

              
                       



/ Homos are gay ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0