you die when you're young,

Har inte bloggat på länge nu, och jag tror knappt ja kommer att ändra på de ;o. men det har varit sjukaste kvällen idag så ja måste bara berätta.

Åkte till skurup med fiffi idag, träffade först på tobbe, nisse, sonny och några andra. Och nisse fick en tung piercing av mig för han ville pierca sig, så dem stack hem och skulle fixa något. Så fiffi och jag gick och skulle kolla tågtiderna, sen skulle vi kolla hur mkt pengar vi hade på kontot. Så vi gick upp till Swedbank, men de klyddade för fiffi så hon kunde inte kolla kontoutdrag så jag skulle testa med mitt kort, vilket jag inte skulle gjort, för automaten tog mitt kort.... (som ja sagt innan spärrade nizze och nico mitt kort) och ja har inte testat de på en bank sedans dess. så nu måste jag ner till banken och fixa nytt kort (kul?). iallafall vi gick tillbaka satt på en bänk och var allmänt korkade och utflippade så till och med polisen saktade ner och tittade på oss när vi höll på. Och innan de var vi och träffade Martin och Kristoffer och efter som ja va allmänt sur på Martin skulle han försöka be om ursäkt och gjorde några nigningar på något konstigt sätt. (de va lite kul). iaf. vi gick där ifrån och de va då vi hamnade på bänken. Så tänkte vi åka hem, elt plötsligt hör ja någon som kallar fialisa med en liten röst, och då kom Marina, som var på flykt ifrån sin pojkvän (som har adhd och är totalt störd i hela jävla huvudet). Han hade åkt in till Skurup och skulle leta upp henne. Så vi stannade och gick runt med henne lite, sen satte vi oss på en bänk, och så klart hittade han oss, och gick fram och slog till min kusin på näsan eller något och började va otrevlig mot henne, och bad henne sen dra åt helvete och då fick jag damp och frågade vad fan han säger, och att han inte ska snacka så med min kusin, och han ber mig hålla truten, och då fick jah ännu mer damp, då vänder han sig om och ska slå mig och skickar hunden på mig, och ja bah kokade, men sån tur så gick han. Så vi hade rundtur i skurup och gick runt, tillslut gömde vi oss på Stationen. Under den tiden skickade Mattias till marina att han skulle sitta utanför hennes dörr tills hon kom hem, Så jag tog Marina till en secret location någonstans i skåne så HA HA där han kan sitta och vänta nu!.
heeeelt jäävla sinnessjuk kväll alltsåå..


  / 


Kommentarer
Postat av: marina

Men fialisa, du kan ju inte skriva ut min secret location xD Men ja, man kan ju lugnt säga att kvällen var sjuk! Tack för att ni befann er i Skurup när jag var på flykt från mitt eget hem <3

2010-09-05 @ 17:38:50
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: fialisalotta!

hahaha! men ja tror fakktist inte Han av alla läser min blogg hahah ;)!

haha taack för att du slutade vara envis för en sekund och följde med mig hem xD! <3



(vågar nt svara på din om han läser den xD)

2010-09-05 @ 18:27:41
URL: http://homosaregay.blogg.se/
Postat av: marina

sv: Jag vet att jag är envis, men ville heller inte få bank :P I know, :( men jag tycker om honom jätte mycket.

2010-09-05 @ 20:39:56
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)



Nu har jag också ett faktiskt intressant gästinlägg från en annan bloggare:) Läs gärna!

2010-09-05 @ 21:10:44
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: ella

hej :D fin blogg! skriv gärna en fråga i min frågestund på bloggen så blir jag glad!

2010-09-05 @ 21:41:23
URL: http://jonnaceline.blogg.se/
Postat av: Ali in the states

http://aliinthestates.blogg.se



Följ med mig på min USA resa.



2010-09-05 @ 21:41:50
URL: http://aliinthestates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0