"the time has come, for you to lipsync for your life, don't fuck it up"

sitter och kollar på RuPauls drag race, haha jag älskar programmet!
och jag kan ju erkänna att ja vet inte ens om de stavas " lipsync" men ja orkar inte leta upp hur det stavas..
jag ber 1000 gånger om ursäkt för jag inte uppdaterat!
jag vet! det har varit påsklov? ja borde ha haft en massa tid?
nejnej, jag har suttit ca 5 timmar om dagen och pluggat och resterande tid har ja sovit eller solat lite.
Ja har mest sovit, eftersom jag är så trött psykiskt så pallar jag INGENTING just nu.
Men nu har min kära vän fiffiliten laddat upp liitee bilder sen skurupshelgen.
Eftersom jag var så duktig och glömde min braiga kamera hemma så lånade jag fiffis braiga kamera (vi har likadan -.-)..och fotade när vi i princip satt på en sten på en gata?...
Men gud så kul vi hade den kvällen!
Hela gänget var verkligen där, men sen stack resten och kvar var jag, fiffi, bella, ludde och robin.




hahah jaa.. som alla ser så är kanske inte alla vid sitt riktiga medvetande.
och dem ligger inte i den ordningen som dem e tagna som ni kanske mer soverf, eftersom kära ludde ligger och halvsover på fiffi på vissa bilder haha!

anyways, upp med alla, sen traska vi bort till tåget så ja å fiffi kunde komma hem.
På vägen dit mötte vi resten av gänget med björn i spetsen. och han la nog av den bästa kommentaren för dagen då: Fia! din och fiffis skjuts har kommit!
Grejjen var att längre ner på gatan stod två sjukt snygga limousiner! Och fiffi och jag är mera kända som "rikemans barnen" där. .... aja man ska va där för att hajja det roliga..

aja, helgen var sjukt braaaaaa, den var värt all väntan ;)
nu ska ja gå och sova några timmar så jag kan plugga som en idiot imorgon och påbörja min ångest....


Kommentarer
Postat av: Niiisseee kladdar!

MEN NISSSEEE FATTADE POÄNGEN med limmon iaf...eller jag tror att! Jordgubbssaften räckte visst inte till er alla så vissa kolkade i sig sömndryck iställt ;)...den måste ha vart stark jävel! Men skönhetssömnen behöver vi alla så det var ju bara bra att han fick söööva litte då -S-



Fakkaaaa spankaaa på rövvan!

2011-04-25 @ 14:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0