running high on low emotions

ojojoj, det är nog två veckor sen jag skrev något, vad har hänt?
men sen å andra sidan har de inte hänt något jätte spännand helleer.
Tillbaka till skolan nu iallafall, kan ju säga såhär att alla läxor jag missat kommer jaga mitt arsle tills jag tar studenten!!.. okej kanske inte.. men nästan!


var och kollade match idag iallafall
HK Malmö-Sölvesborg
21-15

jaaadåå! men dem skulle ha de, så som dem betedde sig sist så.
Dock var det tryck på läktaren, gillade att dem stod och sjöng "Väälkommna till Maaaalmöö"
när det gick dåligt för dem. (dem stog och skrek ifrån läktaren att malmöbor var det sämsta folket i hela sverige osv. sist vi var där).
Hejjande och tryck var där ifs. hela tiden, och eftersom dem antagligen blev rätt stressade då sölvesborg gjorde det att dem brände 4 a 5 straffar eller något, vilket resulterade att deras tränare ställde sig och gav publiken fingert.. hejja henne!
åkte hemmåt svedala, upp direkt till sportan och kollade mer handboll, Svedaka Hk's flickor 96, men eftersom där inte var en antydan till tryck där så gick jag hem i halvlek igen! hah!

pluggat har ja med gjort hela helgen.. första provet av många är imorgon, och det är ansiktsmassage, det ska bli rätt kul och se hur ja ska massera med en hand och en som är totalt gömd i bandage, eftersom jag gjort något med min hand. Antingen har jag en blödning/blod utgjutelse i den eller så är det en spricka eller något litet ben av i min tumme. röra den kan jag inte iallafall, svullen och blå med. Men jag ser det ifrån den glada sidan, mitt bandage är blått iallafall! Går de inte över om några dagar får jag åka iväg med den, ... jag börjar bli stammis på vårdcentralen i svedala och röntgen i malmö..hejja mig!


/ Homos are gay ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0