dead end justice

har inte uppdaterat på hela dagen, jag ber om ursäkt!
men dte har inte hänt något speciellt idag. Det var en allmänt typisk flumdag idag.
Tror inte någon annan förutom vår lilla grupp förstår vad vi snackar om när vi sätter igång haha!
älskar tjejerna gör jag stooort iallafall!

När ja kom hem var det dock inte likaa roligt, panikångest på hög nivå.
Känns som om de börjar bli för mkt i skolan bara, och helt plötsligt blir allting nattsvart bara. Liksom de kvittar hur man ser det så funkar ingenting att fixa.
Men efter ja lyssnat på lite musik och lugnat mig så insåg ja att de finns faktist ett slut och förhoppningsvis löser sig allt om man tar en sak i taget! (y)



Kommentarer
Postat av: danten89

Japp jag såg Big Brother ;)

Du med?

2011-03-22 @ 23:10:00
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Emma

ja men min var ju special :) och bestämde med pommes och sås på min. haha

2011-03-22 @ 23:13:35
URL: http://baananflugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0