I can sense a lie, from a million mile.

jag har inte uppdaterat på ett bra tag nu, I'm very sorry. men de känns som om det varit väldigt mycket dem senaste dagarna. och de känns inte som om de kommer att lugna sig förrens till påsklovet... tyvärr.
Ja vill på något sätt ta de så lugnt jag kan fast jag e stressad som fan. ja orkar inte gå in i väggen en gång till.
Det räckte förra året. Man har knappt hämtad sig från det känns det som.
Så håll tummarna för att jag ska lyckas hålla onödigt stress borta!.


Anyways, ja har grävt fram min gammla telefon sen 06/07. har suttit och kollat igenom hela telefonen, bilder, sms.. allt.. Jag blir helt sentimental ju..
Alltså, ush.. vad jag kan saknar gamla tider ibland. Ja blir nästan helt tårögd när ja läser det.
Särskilt vissa sms. Liksom... where is my friends.... folk man en gång stod nära och umgicks 24/7 , till att bete sig som främlingar när man passerar förbi varandra... :'/



Kommentarer
Postat av: nicklas

haha jasså du :)

2011-03-27 @ 12:58:55
URL: http://fejkadblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0