nightmare

fuck it fuck it fuck it fuck it!
tredje dagen ja måste vara hemma pga mina ögon, sååå trött på det!
ja borde nog ta och köpa mig ett nytt immunförsvar!
ja gillar min praktik, ja vill dit!!
men de e kanske nt så smart ochj gå dit och ge alla kunderna ögon inflammation, eh?
aja, ja ska väl hjälpa syster lite med sitt bild arbete, om ja får tummen ur röven.
Längesedan ja ritade seriöst sist, .. kan ju bli kul och se hur detta slutar. Lägger upp bilder sen om de lyckas bli något färdigt resultat!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Joda, det är bara bra med mig :) Har du några roliga planer för helgen? :)

2011-03-11 @ 08:57:36
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0