Oh my god

peeeps, det är melodifestivalen-andra chansen ikväll!
jag kan ju inte påstå att den musiken som spelad där är typsikt.. min.. smak.
Men vissa låtar är faktist helt okej haha!
i finalen är väl nicke borg min största favorit, men eftersom vi alltid hamnar i botten så hoppas ja eric saade eller danny går vidare, we might have a shoot then.

Men anyways, det är andra chansen ikväll, och den enda låten där som e bra som jag fallit in love med är
The Moniker - Oh My God

hahah jag älskar den! , den möter dock linda pritchards låt som jag tyckte vart helt okej med, .. men det skulle inte förvåna mig att hon går vidare bara för att hon är... hon..
Så peeps, nu vill jag att ni röstar arslet av er på THE MONIKER!
Spotify nerds:
The Moniker – Oh My God!

Youtube nerds:



/ Homos are gay ©


Kommentarer
Postat av: marina

sv: haha xD vadådå?

2011-03-05 @ 13:46:13
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: Niiisseee kladdar!

Känns som om det är de galna tyskar som skulle skicka en sådan låt till...ööh..."musik"festivalen? NÄÄ förfan här äre hårt å snabbt som gäller i mina öron ;)...det få bli en kväll med wow ist för moi, miiii löööv!

2011-03-05 @ 16:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0