paint it black

Som jag återigen nämde för ett tag sedan, så hjälpte jag en secret person med ett secret arbete..
haha nej, men jag skulle ge på mig att rita lite till en person, och sa återigen att ja skulle lägga upp bilder, så här kommer dem med!
Och nej for all you haters, jag är in picasso!


den första är bara ritad med blyerts och sen enkelt färglagd med vanlig tuschpenna.
Ja, jag ska kanske nämna att i det här arbetet får man inte välja tekniker själv.. utan man ska göra dem som står på pappert. Och temat är band-logos. Så jag har bara ritat utifrån hur dem ser ut!.
Som ni kanske fattat så.. är detta Black Veil Brides loggo!


denna är jag dock liitee nöjdare med.
Den skulle enbart ritas med blyerts och skuggning.

and once again.. haters are welcome..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0