sons of anarchy

jag ljög visst i mitt förra inlägg! jag är inte alls i skolan.. sitter hemma i soffan med systerdyster och tittat på sons of anarchy eftersom jag ikke mår bra.
förhoppningsvis ska ja kunna ta mej till praktiken imorgon iallafall!
anyways, de e inte helt fy skam att sitta och titta på sons of anarchy heller.
Nu har vi tittat klart på alla Supernatrual säsongerna så min syster hittade bestämmt en ny serie hon började köpa, och så klart hookade hon mig på den också så nu sitter vi som nördar framför den om dagarna.
På kvällarna när mammi kommit hem så sitter vi hookade framför O.C som vi också köpt alla säsongerna till.
Nörd familj nr.1!


måste påpeka också att det är jäävligt sorgligt väder ute... fy fan.. de bara pissregnar, blåser och de e svin kallt.
Skulle precis hämta posten, höll på att blåsa iväg jue och lyckades blir helt blöt på dem 5m fram och tillbaka....
JAG VILL HA VÅR OCH SOMMAR NUUU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0